فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

درباره سایت
منحصر بفردترین سایت فارسی زبان | شامل محصولات پستی در دسته بندی های مد و لباس،زیبایی و سلامت،کالاهای دیجیتال،خانه و سبک زندگی،ورزش و سرگرمی | شامل محصولات پستی از قبیل خرید اینترنتی ساعت،خرید اینترنتی کیف و کفش،خرید اینترنتی مانتو،عینک،هدفون،تیشرت،شلوار،شلوارک،ساپورت،کفش،کفش های ورزشی،کفش های راحتی،کیف دستی،کیف چرم،کیف اداری،کیف جین و... | شامل محصولات دانلودی از قبیل دانلود فایل،مقاله،پایان نامه،پروژه،ترجمه،مقاله ترجمه شده،مطالب آموزشی و.... |

کیف 3 بعدی کارتونی فانتزی آقای خطای دید
بازدید : ۶۶۷ تا

کیف 3 بعدی کارتونی فانتزی آقای خطای دید
کیف ۳ بعدی آقای خطای دید-کیف 3 بعدی کارتونی-خرید کیف سه بعدی کارتونی
آقای خطای دید کیف سه بعدی کارتونی
کیف سه بعدی کارتونی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی
کیف سه بعدی کارتونی

کیف هایی که شما را دچار خطای دید میکنند. اشتباه نکنید این کیف ها واقعی هستند. کیف های سه بعدی تولید شده کشور تایوان در رنگ ها و طرح های مختلف به فروش میرسند.
به دلیل نوع پارچه و دوخت آن و همینطور انتخاب هوشمندانه در بکارگیری از رنگ های خاص، این کیف ها سه بعدی بنظر می رسند و موجب خطای دید شما می شوند.

با توجه به خاص بودن نوع طراحی آن ها، این قابلیت را ایجاد میکند که برای کاربردها و نیز رنج سنی مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
جنس کیف های سه بعدی از برزنت پلاستیکی است. و با دوخت مناسبی که دارد از استحکام خوبی برخوردار می باشد.کیف های سه بعدی آقای خطای دید می تواند به عنوان کوله پشتی و نیز کیف دستی مورد استفاده قرار گیرند.

اگرچه این کیف ها از کیفیت و استحکام بالا برخوردار هستند ولی توصیه میشود برای دوام رنگ آن از قرار دادن کیف های سه بعدی، برای مدت زیاد در مقابل آفتاب خودداری شود.
• به دلیل جنس این کیف ها، قابلیت شست و شو برای کیف های سه بعدی مهیا شده است. و میتوانید به راحتی این کیف ها را بشویید.

• شما میتوانید برای شست و شو کیف های سه بعدی از شوینده های رایج و غیر اسیدی استفاده کنید.
• از آنجا که از پارچه های رنگی و شاد در دوحت آن استفاده شده است میتواند انخاب مناسب و زیبایی برای کیف مدرسه فرزندان دلبند شما باشد.





قیمت این محصول 55000 تومان

 


قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی
ادامه مطلب
erfan hashemi
موافقین۰ مخالفین۰
دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید